piątek, 28 czerwca 2013

Niach,niach,niach!

Proszę państwa!
Jak widzicie stałam się posiadaczką nowego,ślicznego bannera na blogu (Klaro, dziękuje, jesteś cudowna :*)
Postanowiłam więc zmienić coś w blogu. I dodałam opcję. Okienko które widzicie obok jest stworzone, byście bez skrępowania mogli mnie przemaglować, wypytać,wydusić. Itp id. :P
Odpowiem na każde (no prawie.:P).
A tymczasem u mnie... jakoś stanęło.
Śpię ciągle, głównie czytam, nic nie robię. Zawias jakiś. Na podwórku leje jak z cebra, niebo ma kolor biało szary. To i nastrój nie jest kolorowy.
Adrianek przyniósł dziś do domu dyplom, książkę i piękne świadectwo. Opis idealny. Czyta,liczy,wypowiada się elegancko. Czyściutki,idealny, zadbany. Mądry. I nawet ze sprawiającego mu początkowo angielskiego ma piątkę.
A ciocia Natalia dumna, że hoho!
Do poniedziałku już nie długo... Do spełnienia marzeń też....
No to... słońce przybywaj.
:)

12 komentarzy:

  1. Jak na podworku szaro-buro, to tez nic mi sie nie chce. Najlepiej schowalabym sie pod kocem z kubkiem goracej herbaty (tak, nawet latem moja kawa i herbata musza byc GORACE!!!) ;) Niestety (a moze zreszta stety) trzeba sie zwlec z lozka do pracy (i wygladac reprezentacyjnie!) i miec wieczorem energie na noszenie 10kg i tanczenie poraz sto dwudziesty dziewiaty "kolko graniaste". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha:D takaż zumba domowej roboty :D

      Usuń
  2. A! Nominowalam Cie do nagrody! Po odbior zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Noelko dokładnie, podoga mam wpływ na nasze samopoczucie :( Także słoneczka życzę! A dla Adrianka gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękujemy. Byle do słońca :D

      Usuń
  4. No to za świadectwo będzie CIUCIU... :D
    do zobaczyska jutro

    Ruda Sis

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja Słońce - już przybywam heheh
    jak Słońce to ja wyglądam ale nic poza tym

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana dla Adrianka wielkie gratulacje!!! Nie dziwię się, że jesteś dumna! Któż by nie był ;D
    A słonko niech przybywa szybciutko i świeci caaały czas ;)))
    Buziaki;***

    OdpowiedzUsuń