czwartek, 20 czerwca 2013

"Kto pyta nie błądzi"

     -Taja?- Odezwał się Igor dzisiejszego ranka  stojąc przede mną z dwoma resorakami w łapach.-Cio to?-Spytał wyciągając jeden ku mnie.
     -Zielony samochodzik.-Odpowiadam.
     -Cio to?-Spytał pokazując drugi.
     -Niebieski samochodzik.
     -Cio to?-Pokazuje znów zielony.
     -No... zielony. Mówiłam ci
     Igor patrzy na zabawki, po czym na niebieską spogląda jakby widział ją po rocznej przerwie. Z teatralnym zdziwieniem, oczka mu aż zabłyszczały.
     -Ooo! Taja! Cio to?!




... I tak do wykichania... :P

20 komentarzy:

  1. Haha męcz się Ciocia, męcz! :D To jest seria na razie prostych pytań - na trudniejsze przyjdzie pora! ;D hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja właśnie już się boję! I encyklopedię zaczynam studiować, coby mnie dziecko nie zagięło:D

      Usuń
  2. Haha,ten etap u dzieci jest super!Chociaz czasem meczacy to po latach wspomina sie go bardzo sentymentalnie.A TY ciocia teraz przygotuj sie na coraz wiecej pytan:)Oj bedziesz sie musiala nagadac:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tego cieszę i to bardzo! Tak długo czekaliśmy, aż Igor zacznie mówić. Adrianek gdy był mały mówił szybciej, za to ten etap "A ciemu?" był u niego bardzo krótki.

      Usuń
  3. Testowanie cierpliwosci Cioci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz Ci - a ja pamiętam jak to Ty zadawałaś mi pytania z serii "a dlaciego a ciemu a po cio"
    heheh
    judytka

    OdpowiedzUsuń
  5. moja chrześnica w listopadzie skończy 4 lata, rok temu też miała taką 'fazę' z rok temu
    idzie i woła mojego psa : Diego Diego Dieguniuuu! a gdy widzi mnie: przepraszam a jak ma ten piesek na imię? :)))) chyba wszystkie mają takie fazy.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha słodko:D
      ale imie zarąbiste:D

      Usuń
    2. Boże co to za grafomaństwo u góry! ile wyrazów się powtarza :-D .. masakra! wybacz..
      Diego jak maradona.. :-)
      a chrzesnica to Alicja :)

      Usuń
    3. Też slicznie.
      Śpiące żeśmy? nie widziałam ani jednego błędu xD

      Usuń
  6. Wiem, ze Bi tez nieuchronnie przejdzie ten etap i juz sie boje. Bo ja za grosz nie mam cierpliwosci...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się uśmiałam. Oj to Ciocia Noelka się ma teraz :) Dzieci są niezmordowane w zadawaniu pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka Noelka ma teraz ręce pełne roboty:D

      Usuń