wtorek, 18 czerwca 2013

Jestem jestem!

Klara mnie już tu krzyczy że nie pisze to ja się wolę nie narażać :-P
Jestem cały czas. Tylko że się gotuje. Upał mamy na sto dwa! Dziecki cały dzień w basenie. A ja w przerwach sobie czytam, śpiewam, piszę, gram,tudzież pluje i łapie ;-) czyli ogólny opiernicz.
I dobrze mi tam oj dobrze. Ptaszki latają, kwiatki pachną, niedługo w sklepach będzie nowa świeża cukinia...
A do tego mam swój powód do dumy- przedwczoraj powstało moje pierwsze prawdziwe CV!
Taka się dorosła poczułam. ;-)
Słoneczne buzi :-*

4 komentarze:

  1. nie krzyczę tylko motywuję ;-) to po pierwsze.
    a po drugie dobrze, że jesteś i już piszesz!
    CV- Noelka to juz prrawdziwa Noela dorosła;-))) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. słoneczne buziaki

    ruda Sis

    OdpowiedzUsuń
  3. No brawo, brawo! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń