czwartek, 13 czerwca 2013

A kuku!

Ema!
Jest tu ktoś jeszcze? Zagląda? Kocha? Tęskni?
Ja jestem i tęsknie. Przede wszystkim za moim pociągiem do bloga.
Jakoś ostatnio mnie się odwidziało pisać. Bo właściwie nie ma o czym.
W moim życiu zapanowała rutyna(Na szczęście, bo spokój to jest to.)
Jest trochę stresów (Bo wczoraj niespodziewanie przypomniało mi się, że do wyjazdu zostało już TYLKO trzy tygodnie. A ja NIC nie robię w kierunku przygotowań.)
Są marzenia co się spełniają. (Albo się spełnią. Jak dobrze pójdzie to gdzieś na końcu czerwca :))
Jest biblioteka. I książki.
Czytam ostatnio dużo i czuje się przez to inteligentniejsza.
I jest... SŁOŃCE! Od wczoraj! w końcu! Inaczej się żyje.
A jak lało, to było... różnie.
Ale po co rozpamiętywać złe? No po co?
Sie nie opłaca.
Są Igutki, Adrianki, będą Milenki.
Ktoś kiedyś niemądrze spytał po co komu potrzebne dzieci.
A ja bym mu odpowiedziała: Po wszystko.
:)
Są zakładka i kartka co je dziś skleciłam.
Są one. Piszemy codziennie i stały mi się bardzo bliskie.
Ewa, Martuśka,Maja,Ania,Madzia i Karolinka. Moja internetowa rodzinka.
(Taka ffazelina dzieffczynki! Koffam fas szczerze!:*)
I jest też Ona. Moja przyjaciółka-Mariola przeszła ostatnio dość poważną operację.
Jutro wychodzi i ma się lepiej.
I się toczy życie...
A u Was co? ;)

19 komentarzy:

  1. mam nadzieje że Martska to ja... :P
    w weekend wkoncu robie najazd na wasza chatę... i obiecuje że sie predko mnie(nas) nie pozbędziecie...

    ruda sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuśka, to nie Ty, ale ty też jesteś niczego sobie ;D

      Usuń
  2. Jesli to o mnie chodzi Noel to mi jest strasznie,strasznie milo!Kochana dobrze,ze jest dobrze:)Ciesze sie bardzo***

    OdpowiedzUsuń
  3. a kuku
    Rutyna rulez! :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pociąg do pisania jest, to i owszem, ale... czasu notorycznie brak :( Noelka, krótko separacja z blogiem i wena do pisania wróci :) A my zaczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie była separacja i chyba czas powrócić:)

      Usuń
  5. To ja dziękuję Tobie, że mam z kim pogadać:)) Te nasze rozmowy wciągają:*:*. Ja mam równy miesiąc do wyjazdu, a doczekać się go już nie umiem;p. Buziole:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie chodza po glowie 2 posty, a czasu brak, zeby je sklecic. A jak chwilunka jest, to sa biezace posty do wklikania...

    OdpowiedzUsuń
  7. abstynencja blogowa?????????????Nie Lubię!
    judytka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzyma i nie puszcza... :x

      Usuń
    2. Noelka! pisać notkę!
      już!
      szybciorem :PPP !

      Usuń