piątek, 24 maja 2013

jestem, jestem.


Spotkanie zaczęło się o w 19:30 i potrwało do dwudziestej. Spotkało się to z moim zdumieniem bo myślałam o jakiś testach czy masie papierkowej roboty. Papiery i owszem były ale krótkie. Wstępnie udało się ustalić plan działania.
Od początku czerwca będzie pisanie cv i listu motywacyjnego oraz papiery.
Szóstego lipca wyjeżdżam na pięć  dni na obóz. Tam nauczą nas m.in szukania pracy czy zachowania na rozmowach kwalifikacyjnych. 
A potem kurs.
W planach mam pisanie albo rękodzieła. Ostatecznie wciąż się waham. 
A potem? Staż, szukania pracy i modlitwa.
A nuż się uda?

Dziękuje Wam. Za wsparcie. :-*

16 komentarzy:

  1. Moja Ciocia Kochana mówi, że codziennie rano należy głośno powiedzieć UDA SIĘ !
    A to mądra i wspaniała Kobieta jest.
    Pierwszy krok zrobiony , teraz tylko konsekwetnie do przodu ! I wszystko się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ciocia tak mówi, to tak musi być :))

      Usuń
  2. Uda się uda Kochana wierzę w Ciebie jak zawsze:) mam nadzieję że spełnisz wszystkie swoje marzenia bo w Tobie wielka siła :):* B. Ż :***

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie,ze sie uda!Z calego serca Ci tego zycze.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to już z górki:)) Siedząc na meczu zastanawiałam się czy mam jeszcze trzymać kciuki, ale doszłam do wniosku,że lepiej trzymać dłużej niż krócej, więc cały mecz trzymałam:)):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musiało być nie lada poświęcenie kibicować z zaciśniętymi rękami!
      Dzięki, dzięki :* :D

      Usuń
  5. Moja krew:* (no dobra, rękodzieła po tatusiu:P).Dasz cynk gdzie ten obóz?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obóz? W Krakowie kochana. Tam gdzie i rok temu :)
      Rękodzieła po tatusiu. Hihihihi :D

      Usuń
    2. obóz pracy-ojojojo!!!!

      Usuń
    3. hahahhahahahahahaha a żebyś wiedziała! Pokazać Ci trasę przebytą pieszo w pierwszy dzień?!

      Usuń
  6. Uda się na pewno!!! :)
    Pozdrawiam :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. a nóż jak to nóż pisze się przez Ó...
    a ogólnie to spoko... :)

    ruda Sis

    OdpowiedzUsuń