poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Żur, kiełbasa, jajek górka


... i po świętach kurka rurka!
A śnieg i tak był, ale to i tak były dobre święta! 
Był to bardzo jajeczny, wesoły czas podczas którego dowiedziałam się że: 

  • - Że to JUŻ. za trzy miesiące (!!!) powiększy nam się rodzina bo siostrze stuknął szósty miesiąc ciąży 
  • - Że trzeba być czujnym bo nóż widelec wpadnie Adrian i kultywując tradycję obleje wodą w lany poniedziałek...
  • - Że zakładając blog zrobiłam bardzo dobrze bo dzięki temu poznałam cudownych ludzi 
  • - Że pewne osoby .niesłusznie nazywam przyjaciolmi bo jestem raczej koleżanka na sezony (uff na szczęście w jednorazowych przypadkach) 
  • - Że przytyłam...
  • - Że kartki które robią jednak komuś się podobają i przydają 
  • - Że przez cały okres świat nie widziałam ani jednego filmu typu "Pasja" i tv chyba się gubi w świętach bo Kevina puściła
  • - Że życie jest fajne tylko skomplikowane 
  •    Ot do jakich dziwnych i nikomu niepotrzebnych wniosków doszłam na czterdzieści pieć minut przed północą... 

Niepostrzeżenie stuknął nam kwiecień. Jutro mija osiem lat od śmierci papieża. Czyli osiem lat gdy świat stał się dla mnie jednocześnie ubogi i bogaty. Zmarł papież a moja siostra czekała na swoje pierwsze dziecko. A wraz z nią my. Na Adriana którego przecież mogło nie być... 
I zawsze będę wierzyć w to że w utrzymaniu ciąży mojej siostry miał swój udział Bóg. Tylko on.

A ja? Uwierzycie że za sześć miesięcy przestanę mieć w swoim wieku "nascie" ?
Dwadzieścia lat to nie przelewki i trzeba coś zmienić...
Jakiś fundusz emerytalny albo krem na zmarszczki czy cuś...
Ok. Notka bez sensu. Czas spać.

12 komentarzy:

  1. A spania się nie miało? ładnie.to przez te zmiany czasu.No było bardzo sympatycznie w te święta duuuużo śmiechu (Ola która miała faze głupawki przez 3 dni) i nieustające komenty mojego męża do Ciebie które momentami robiły się wkurzające.Oj on to Cię rozgryzł do końca i wie jak Cię rozbroić :-p
    Kasiek.
    P.S. jak wróciłam do domu to mi się tęskniło za wami znowu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie pękaj! Do soboty zostało zaledwie cztery dni!!
      Faajne to były święta... :))

      Usuń
  2. Ty moja droga ie pieprz tutaj o kremach na zmarszczki bo jak ty DWUDZIESTKA... chcesz go używać- to my Twoje starsze siostry musimy pomysleć o jakieś ciężkiej artylerii... wieec nie fiksuj bo i mi sie udzieli... wariotko... :P

    MArtittta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fundusz emerytalny, TY??? No to ja ide dzis do parafii wykupic miejsce na cmentarzu, nic innego mi nie pozostaje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he dobre :-) natalia może zastosuj na początek jakieś naturalne metody odnowy jakiś okład z krowiego gówienka :-p jak ci się tak śpieszy do odmładzania. znowu będziesz wyglądać jak 10 latka :-p
    PS a tak straśnie ci się do 18 spieszyło ech jak czas leci.
    Kasiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa, w tym roku nie jadłam żurku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że ktoś lubi reklamy Tesco:P. Też je uwielbiam. Dopiero co pisałaś, że będziesz ciocią a tu już nie dużo czasu zostało:) To jaki to ten krem kupujesz?? Może ja też zainwestuję:P. Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! :D ja je kocham!!:D
      Jestem w trakcie kupna ;p

      Usuń