czwartek, 18 kwietnia 2013

Z serii notek bez SĘSU: Trochu o...

Serialomanii.
Ten kto mnie zna bliżej wie,  że jestem od zarania wieeeeeelką fanką seriali.
Nie wiele jest takich osób...
Owszem!
Ale ja tak.
I na zdziwienie osób, że oglądam sieczkę telewizyjną sieczkę pt "M jak miłość", "Na dobre i na złe" czy "Na wspólnej" odpowiadam uśmiechem.
Owszem! Seriale te nie są jakieś mądre.
Nawet są głupie!
Groteskowe!
Rozstania, powroty...
Śmierć w kartonach... (kto zna ten wie:P)
"Myjcie rączki!"
No ani to mądre, ani z puentą, ale za to jak odstresowuje!!
Właściwie to... czasami dziwi mnie jazgot niektórych osób na seriale.
Nikt nie wie ile osób musi harować, by powstał jeden odcinek takiego czegoś.
Nie każdy jest zdolny do wymyślenia czegoś takiego...
Nie każdy ma siłę przyciągnąć przed tv pół miliona osób.
Dlatego, wkurza mnie ten stereotyp: Mądra osoba nie ogląda seriali?
Ogląda! Uwierzcie :P
Znam takich!
Magistry, docenty,nauczyciele...
Może nie jest to nic rozwijającego, natomiast ja staram się wyciągnąć fajne wnioski z tej mojej pasji:
Czy ktoś wie, że to dzięki serialom pokochałam książki?
Koleżanki z pewnego forum dopisywały sobie perypetie serialowych postaci.
Czytałam to dniami, nocami...
I... sama zaczęłam pisać.
I czytać inne opowiadania.
A potem czytać książki, od których się uzależniłam.
I wkręciło mnie to... Od pisania perypetii serialowych postaci, do pierwszego (już nie serialowego) opowiadania.
I do pisania wierszy...
I do pisania bloga...
Drugi z kolei serial zapoczątkował moją miłość do Meksyku i do nauki hiszpańskiego.
Dzięki trzeciemu... mam przyjaciół. Zapoczątkowało to moją dość długą (osiem lat w pierwszym przypadku) i jakże wyboistą przyjaźń z pewnymi osobami :)
Dlaczego do tego zmierzam?
Bo dziwi mnie, że ludzie tak unikają seriali, a jeśli już nie unikają, to stają się ofiarami żartów.
Disco polo słucha połowa Polski nawet jeśli połowa z nich jest... światowa. :P
I nie znaczy to, że to jakiś plebs czy coś :P
Czy inteligencja zależy tylko od tego co się czyta, słucha i ogląda?
Czasem mi się wydaje, że świat tak uważa.
I smutne to strasznie.
O gustach się nie dyskutuje... podobno. A ja widzę, że jest inaczej. :P
Dlatego jeśli wasza babcia, ciotka, mama, przyjaciółka od dwudziestu lat czeka na nowy odcinek "Mody na sukces" to... nie potępiajcie.
To są gusta.
Gusta są zmienne! Każdy ma inne!
I nie każdy musi oglądać wyłącznie kino ambitne.
Oglądanie seriali, tasiemców, czy  innych telenowel też może być fajne!
Chociażby po to, żeby... nie oglądać wiecznie sejmu ;)
Należy tylko znaleźć pozytywy... Jak w każdej sytuacji:))

I jeśli kiedyś przerwę konwersację z Wami, by obejrzeć  kolejny odcinek jakiegoś tasiemca to...
przymknijcie oczka!
Ja już tak mam. I już ;)








15 komentarzy:

  1. Też oglądam! Prawie dwa! :) Bo każdy odcinek Gry o tron i często gęsto prawo Agaty ;) Więc nie jesteś sama :) A wielotomowe sagi książkowe - też są właśnie jak seriale i je też uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!! I widzisz!!
      A to jaki kto serial ogląda, to już bez znaczenia!
      Oglądamy... jakie lubimy :D

      Usuń
  2. Też uwielbiam seriale :D Barwy szczęścia, Na dobre i na złe, Przepis na życie, obowiązkowo! Kiedyś też M jak miłość, teraz już mniej, i telenowele, na których się wychowałam, typu Maria z przedmieścia, Luz Maria, Zbuntowany Anioł, Fiorella, była jeszcze taka telenowela o biednej dziewczynie, która mieszkała z dziadkami w domku na plaży i zakochała się w przystojnym młodym bogatym chłopaku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mari Mar!!
      Ejże! Napisz na gg! Koniecznie musimy się bliżej poznać! Wszystkie seriale znam i lubię :D

      Usuń
  3. Ja do tych seriali muszę jeszcze doliczyć lekarzy, prawo agaty, przyjaciółki, przepis na życie ;D haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Seriale które wymieniłaś planuje kiedyś obejrzeć na VOD :D

      Usuń
  4. dokładnie moja list to m jak miłość (choć czasami oglądm i przeklinam na postacie typu Marek hihi), na dobre i na złe( mój mężuś zawsze komentuje wygląd Wiktorii a ja zachowanie Agaty) następnie Prawo Agaty, Ojciec Mateusz, rodzimka.pl (kocham) i Przepis na życie (gdzie uwielbiam Beatke i żabcie) dlatego ja nie potempiam choć czasami pokomentuje to i owo. ale przynajmniej gdy była zima wiedziałam że muszę się wyrobić z wszystkim np na 20: 00 bo idą Barwy szczęścia :-ppp
    Sis Kasiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys namietnie ogladalam M jak Milosc. A teraz niestety na seriale czasu i sily brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Seriale oglądam namiętnie:) M jak miłość powtarzają teraz rano o 7 więc to jest pora mojego wstawania i oglądania powtarzanych odcinków;p. Mogłoby braknąć miejsca na wymienienie wszystkich seriali, które oglądam i które oglądałam;p. Co do piosenek disco polo to pojawiają się często na imprezach bo do nich się super tańczy. Dobranoc:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podczytuję i chętnie zaglądam do Ciebie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tam, Nic się Natusiu nie przejmuj, każdy musi czasem wrzucić sobie sieczkę do łba, żeby nie oszaleć.
    Ja oglądam Prawo Agaty, Rodzinkę, Przepis na życie i czasem Barwy szczęścia. I lubię no :)

    A na studiach (było nas na mieszkaniu 6-7) to punkt 20.00 wszyscy zbierali się w przedpokoju (bardzo dużym, gdzie stał telewizor) i hurtem oglądaliśmy M jak Miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a u nas w domku to mężuś ogląda z synkiem barwy i m jak miłość i nagrywają dla mnie bo ja padam na dziób już o 20,00 wiec zaległości nadrabiam prasując ubrania na następny dzień
    judytka

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam też lubię seriale i co z tego, że mam magistra, jeśli to właśnie serial mnie odstresowuje? :) Nie uważam, żeby coś ze mną było nie tak haha
    Powiem więcej- w ciąży ze Starszą Córcią oglądałam z nudów Modę na sukces :) I jakoś nie zwariowałam od tego :) Może tylko dziecko lekko zwichrowane, bo jak była niemowlakiem i usłyszała muzykę z Mody... to od razu odwracała głowę i szukała gdzie to grają :) Pozdrawiam i zapraszam do nas na:
    http://mama2c.blogspot.com/

    ps. trafiona u Ciebie nazwa bloga-podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam jutro do siebie po wyróżnienie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń