poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiecie?
Ja naprawdę nie sądziłam, że słońce tyle daje.
Kiedyś jakby nie dostrzegałam, że podstawą mojego humoru jest właśnie dobra pogoda.
A teraz?
Chce mi sie żyć, skakać, pomagać innym, czuć dobro, chwilo trwaj!!
Zdecydowanie dobry dziś dzień mam!! I hiszpańskiego się pouczyłam i na kartkę mam chęć!
I na podwórku z Igotkiem sobie byłam, ale wiaterek jeszcze przenikliwy, więc nie długo.
Nawet nie zasłaniam okien zasłonami, jak to zwykle mam w zwyczaju!

Weekend też super!
W sobotę urodziny Adriana.
Tort, życzenia, wspólna posiadówka, prezenty, odśpiewane "Sto lat" .
Błysk w jego oczach, zabawa z przyjacielem-Sebastianem.

Wczoraj spektakl-piękny!
Opowiadał on historię dwójki ludzi, którzy bardzo cieszyli się na wieść o dziecku.
Aż w końcu dowiadują się,że ich dziecko jest obciążone genetycznie-zespół downa.
W tle wypowiedzi dzieci z zespołem downa nt codziennego życia.
Doskonałe role Marcina Siatki i Magdaleny Walach oraz innych aktorów :)

A jutro? A jutro może biblioteka? Ale już inna, dla odmiany. :) Oby się udało!
Z kursów jeszcze nie dzwonili, ale zadzwonią, nie? 
Fajnie, fajnie, fajnie! Mówię Wam :))

12 komentarzy:

  1. :D świecisz jak supernova kochana aż żal nie wziąć trochę tej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A gdzież ty mieszkasz kochana!?
      Na pewno i u Ciebie będzie dobrze! U mnie jeszcze przed wczoraj było buro! :*

      Usuń
    2. Przyjdzie do Was słońce! Ja Ci to mówię!
      A ja mam zawsze rację!! :D

      Usuń
  3. Zadzwonią ! Na pewno zadzwonią !!!
    A w czwartek ?
    Jakie plany na czwartek ?
    Bo ja na kawkę/herbatkę/czekoladkę /colę zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz.
      Ja nie mam planów.
      Ale mama ma jakieś plany.
      A wasza górka duuża i sama nie wyjadę.
      No ale się zobaczy :))

      Usuń
  4. Oj tak te słoneczko tak działa:) Chce się wszystko robić i mogłabym cały czas na dworze siedzieć:)) Na pewno zadzwonią:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń