czwartek, 11 kwietnia 2013

Słońce!


Czy można wymyślić lepszy tytuł dla dzisiejszego dnia? 
Wczorajsza smetna kupka śniegu stopniała na amen i nie ma po niej śladu. Na zewnątrz było około dwudziestu stopni i nawet kurtka nie była już potrzebna. 
Krótki spacer i WIELKA zadyszka uświadomiły mi jak bardzo spadła mi forma w czasie zimy.
Dlatego staram się by przywrócić to co wypracowalam potem i łzami! 
I nie dam się! 



Potem siostra miała na popoludniu do pracy i opiekowalismy się chłopcami. 
W międzyczasie Adrian zaliczył trening. 
Życiem naszego osmiolatka zawładnął sport. 
Mały gra w piłkę, został wybrany do szkolnej grupy olimpiady sportowej. Jego zespół wywalczył złoty medal!! :-) 



Odebrałam od koleżanki przesyłkę z podkladka do cięcia i śliczne papiery :-)
Potem wpadły do mnie kumpele- Angelika i Brygida (pozdrowka :-* :-D ) i spędziliśmy miły czas.
Oj tak! Fajny to był dzień! :-D

10 komentarzy:

  1. U mnie też słoneczko było, choć dopiero po południu, ale teraz będzie już tylko lepiej :)) Fajnie, że dzień się udał:) Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak! To wspaniałe, że wreszcie zima odchodzi! Mam nadzieję, że długo jej nie zobaczymy. Naprawdę, zdążyła mi już zbrzydnąć. :)

    Cieszę się, że powraca Ci humor!
    Tak trzymaj!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) byle tak dalej gratulacje dla sportowca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był rzeczywiście super dzień:) Oj tak te słoneczko kochane, śniegu już nie ma, niech się tylko trawka tak fajnie zazieleni i będzie już ok:) I love football:))Więc rozumiem Adriana:) Gratulacje złota:)Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, nie ma jak odrobina slonca, od razu chce sie zyc. :)

    OdpowiedzUsuń