sobota, 6 kwietnia 2013

Notka

Piszę tylko dlatego bo przecież obiecałam że napiszę. 

Dziękuje za wsparcie w poprzedniej notce. Wasza obecność i motywacja dobrze na mnie wpływa.
Ostatnio mam jakieś gorsze dni. 


Nie, nic się nie dzieje i wszystko gra ale chandra trzyma mimo wszystko. Jakoś tak. Jak zdazyliscie zauważyć-Mam tak często, ale mija.
 I teraz też minie. Bo w końcu życie nie może płynąć na samym narzekaniu i smutku. 


Wiem to a jednak mi smutno. dlaczego? Chyba tylko dlatego by potem móc znów z czego się cieszyć.
Filozofia do mnie nie pasuje stanowczo. Więc kończę.
Buziak! Dobranoc :-*

8 komentarzy:

  1. Pogoda tak chyba na wszystkich działa:p. Dobranoc:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na wszystkich uwierz! :-)

      Usuń
    2. na mnie stanowczo tak JA CHCIEM WIOSNE :(
      i dzieciaki tes chciom wiosne :(
      i Noe chce wiosne
      i Tysia chce wiosne
      albo jeszcze lepiej lato
      ale stara nie martw się WIOSNA PODOBNO JUZ NA HORYZONCIE
      BUZIAM :*
      JUDYTKA

      Usuń
  2. jak już na mnie wpływa ta cholerna pogoda, znaczy się, że to przez nią te złe dni.Ja nie miewam gorszych dni, no nie miewam...a mam! no jak to wytłumaczysz, hę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja coś czuję, że ta zima się już kończy . I mój opał też. I opony zimowe.
    Ile można tą wiosnę obgadywać. Niech przyjdzie i posłucha co o niej mówimy !
    Niech nadejdzie z zaskoczenia. Choćby dzisiaj w nocy

    OdpowiedzUsuń