wtorek, 16 kwietnia 2013

Mam niebo nad głową.

Dosłownie.
Albowiem siedzę ja sobie właśnie w bibliotece gminnej usytuowanej w gimnazjum, do którego uczęszcza Ola, a sufit jest szklany.
Więc jak spojrze w górę to widzę błękit, i słońce które wali mi prosto w oczy.
Dbają tu o mnie! Mówię Wam!
Kawę dostałam! Z mlekiem i posłodzoną. Ciągle pytają w czym pomóc, książki mi podają.
Znalazłam swoją ukochaną książkę o Meksyku.

Nie licząc tej którą sprezentowała mi Anetka, to jest trzecia, którą chciałam przeczytać.
I tylko dziwnie mi się siedzi wiedząc, że kilka sal obok na sprawdzianie z angielskiego męczy się Ola.

UPS :D

Fajnie jest!! Nadal :))

16 komentarzy:

  1. powiem Ci, że czadowo masz... :)
    aż sobie kawy zrobiłam, bo mi smaczek naleciał i idę na taras, żeby mieć niebo nad głową :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak! fajnie mieć kawałek nieba :))

      Usuń
  2. Jest słońce! jest, nareszcie! aż się chce żyć! WIOSNA :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak swietnie! Pracowalam kiedys w restauracji, ktora miala szklany dach, uwielbialam to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu.... a ja dzis nad ksiazkami siedze :( ale postanowilam polaczyc pozyteczne z przyjemnym i.... uczylam sie na polu na sloneczku :)) KOCHAM WIOSNEEE!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polu lepiej włazi do główki!! :D

      Usuń
  5. :))) niebo do wynajęcia... z widokiem na raj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, mówię Ci, świetne wrażenia <3

      Usuń
  6. Fajny taki dach szklany:)) Pogoda nas rozpieszcza. Oli pewnie dobrze poszło na sprawdzianie, czuła Twoją obecność niedaleko. Pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oli dobrze poszło przedewszystkim dlatego, że franca nawija po angielsku lepiej niż Ja!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A to Franca z tej Oli . U Was to chyba rodzinne , bo Twój francowaty Kuzyn zza mojego płota też nieźle nawija po angielskiemu . I twoja Kuzynka też ;-)
    A z tym słońcem mam identycznie - ono świeci, ja też. Ono przygasa - ja też .

    A biblioteka ...mistrzostwo śiata . Oczywiście nie wiedziałam, że tak jest .
    Niebo nad głową i tak miła obsługa
    Szacuneczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie pogada z nimi !! :-D
      chyba w takim razie nie jestem z tej rodziny o_O

      Usuń