wtorek, 2 kwietnia 2013

Blablabla!


Myślała Noelka i... wymyśliła.
Że przecież właściwie nic się nie stanie jeśli jej szanowny blożek będzie pisać częściej.
A nawet codziennie. Tylko jak wy to wytrzymacie? W końcu emocje należy dawkować z umiarem! 
A u mnie emocji sporo. Od euforii az do depresji i na odwrót.
A i za bardzo pisać nie ma o czym...
Zima i nuda to fajny powód do góra jednej notki... 
Ale dziennik to fajna sprawa. Jak myślicie? Uda mi się?

Dzisiejszego dnia oprócz dluugich i sympatycznych rozmów z Marta, Beata i Aneta dzień zlecial szybko i na nudzie.
Popoludniu wpadł Adrian i na okoliczność nudy zagraliśmy w... wojnę :-D
Wiecie jakie te gry męczące? 
Innego dnia graliśmy rundę jakieś pieć minut a dzis zajęło to prawie godzine i po pewnym czasie tak nas już znuzylo że... uznaliśmy remis :-D potem jeszcze krótka gra w nieśmiertelny eurobiznes i... w rezultacie sprzatalismy bajzel w pudelku bo bankoty byly w stanie rozladunkowym.
A to wszystko przy wrednie niezdrowym pepsi.
Fajne te dzieci są! 

Potem prysznic, kolacja, książki i seriale. Nic dziś nie zrobiłam i nie wiedzieć czemu... nie żałuję!
Dziś miałam też straszne rozkminy nt mojej przyszłości i na te okoliczność zaznajomilam sie z prawem osób niepelnosprawnych.
I wiecie co? 
Już wiem co czuł ten Ferdek Kiepski!
Bo w tym kraju faktycznie nie ma zajęcia dla ludzi z moim wykształceniem!
Czasem lekkie pióro i bezwzrokowe pisanie na klawiaturze to nie wszystko ;-)

14 komentarzy:

  1. Szanowny blozek pisać częściej . Jestem za . Mając tak lekkie pióro i tylu wiernych "czytaczy" po prostu trzeba . A wracając do naszej przedpołudniowej rozmowy -zdradzę, że myśli coraz bardziej kiełkują... oj kiełkują. Po mału sprawdzam co i jak . Więc jak usłyszysz charakterystyczne "puk puk" wiedz, że to ja z prośbą o pomoc ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja czekam! Od poniedziałku do niedzieli 24h na dobe!:D
      :*

      Usuń
  2. Wytrzymamy na pewno:) Te dzieciaki:)) Masz rację grając w wojnę raz szybko można skończyć raz zaś ciągnie się i ciągnie;p. Eurobiznes to chyba ostatnimi czasy popularna gra. A co do naszego kraju to czasami lepiej przemilczeć:/ Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eurobiznes wraca do łask i bardzo dobrze!! Jestem od zawsze zachwycona tą grą! :D
      Jeśli wytrzymacie, to cudownie:D :*

      Usuń
  3. Będzie dobrze ;) też mam obawy na temat przyszłości, ale póki studiuję to nie szukam pracy... będzie co ma być :) Może się jeszcze zmieni dla nas na lepsze ;) A Ty pisz częściej!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będe pisać częściej! Masz to na piśmie Natalko:D
      Masz rację. Będzie co będzie... :)

      Usuń
  4. hahhahahahaaahh Ferdek Kiepski, no jak Ty dasz porównanie:P
    uwielbiam Cię:*
    a pisanie codzienne jest fajne, sama staram się pilnować, jak ominę dzień jestem niezadowolona:)
    więc pisz!o!
    a wiesz, ze eurobiznes to moja ukochana gra?ależ z bratem tłuklismy partie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! To musimy koniecznie kiedyś rozegrać partyjkę!! :***
      ja też Was uwielbiam:********

      Usuń
  5. może siedzenie w domu 24h/dobe jest nużące, ale codzienne wstawaie do pracy jest wyczerpujące... wiec tak źle i tak nie dobrze...

    martitta

    OdpowiedzUsuń
  6. blożek na pewno się ucieszy. A my bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz Ferdku codziennie :-p kasiek

    OdpowiedzUsuń