wtorek, 9 kwietnia 2013

Apsik !

Młody najwyraźniej za długo był zdrów albowiem... katar złapał!
I to nie byle jaki! Taki do pasa!
A jako że spędziłam dziś z nim trz godziny to musiałam patrzec jak się ta moja bidna bida meczy z tym ustrojstwem :-(
No i chusteczki były w ruchu calutki czas. Aż potem już sam wystawiał mordke żeby wytrzec gila. Moje małe ubudziubu!
Gorzej sypiam ostatnio. Albo za długo albo za krótko...  A przecież niczym się nie stresuje ani nic... Cóż! Najwidoczniej taka moja karma! przejdzie mi!
Aczkolwiek tydzień mam bardzo intensywny. Nazbieralo się spraw zaległych mniej lub bardziej ważnych, które postanowilam załatwić. Idzie mi nie najgorzej, ale już dawno nie miałam tak, że nawet nudzić się czasu nie mam! :-D no fajne to! nie powiem :-P
A na koniec perelka:
Niedzielne popołudnie. Adrian złapał szaleja i lata aż nie nadazam. W końcu zaczynam się droczyc:
-Adrian! Bo cię sprzedam na bazarze!
-A ja ciebie na allegro- Odpowiada mały.
Buuuu nie bawie się tak! ;-)

11 komentarzy:

  1. Dzieciaki mnie zadziwiają skąd one to biorą?? Allegro??Nati daj znać jak już Cię wystawi to ja Ciebie kupię;p.Zdrówka dla Igorka:)Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę kupisz?! No to trzymam za słowo! :-P :-*

      Usuń
  2. No proszę, jaka ta młodzież dziś małoletnia oblatana w necie! :))) Zdrówka dla młodego! I wytrwałości dla Ciebie w realizacji big planu na tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano a zgadnij po kim to ma:-P . Nie dziękuje!

      Usuń
  3. hahahahaha i On weźmie więcej:PPPP
    cudowny:)))))0
    nie smarkać mi tam, słyszą?
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. :D to cię gość podsumował :D zdrówka dla malucha!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. biedna bidula...
    na pocieszenie w weekend będzie ciuciu... od cioci Kaki- Marty... :P
    pozdrówka i nie całuj Igorka ode mnie bo sama to zrobię... :P

    Ruda

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj my też katarów nie lubimy, bo u nas nie tydzień i nie siedem dni ale i po 3tygodnie się ciągną :( A z allegro wygrał! Ja czasami wolę nie zaczynać dyskusji ze Starszą Córcią bo źle na tym wychodzę :)

    OdpowiedzUsuń