środa, 13 marca 2013

Wcale się nie starzeję...

Wczoraj:
Polałam się herbatą.
Pobrudziłam strogonovem.
Uderzyłam w czoło o biurko.
Krzywo wycięłam pasek papieru na kartkę.
Wysypałam pudło z przydasiami.
Pomyliłam okienko i powysyłałam wiadomości w gadulcu gdzie nie trzeba.
Zgubiłam zakładkę...
Wzruszyłam się na... telenoweli.
...
Moge tak wyliczać.
Jestem ciągle jakaś potrzepana.
Jak zakochana gimnazjalistka.
Nie jestem gimnazjalistką.
Nie jestem zakochana.
I chyba pora dorosnąć i być uważnym...
Ale po co?
Dorosłość jest nudna!
O to ja! Piotruś Pan... w spódnicy.
No dobra. W kucyku. Spódnic nie nosze. :P


... I w dodatku nadal pisze bez sensu notki...
Cała ja!
Cała!


PS Zaczęłam myśleć poważnie o blogu nt mojego hobby jakimi są kartki. Co wy na to? Może to mnie będzie dopingować? W końcu nie lubię jak moje blogi stoją bez notek... :P

15 komentarzy:

  1. Natalko bądź taka jaka jesteś:) Uważaj na siebie, bo sobie guzów ponabijasz:)Co do bloga o hobby jestem za, sama tworzę chociaż nieperfekcyjnie,chętnie pooglądam co tworzysz zdolna osóbko:))Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! A ja widziałam twoje cudeńko i też powinnaś założyć blog! :D

      Usuń
    2. Tuśka, nie słuchaj Magdy! ja mam w domu dwie takie "nieperfekcyjne"kartki.Cuuuudo, mówię Ci:*
      a Ty się mi nie zmieniaj!kocham Ciebie właśnie taką.

      Usuń
    3. No dobra ta z okazji narodzin Gai nawet mi się podoba, chociaż zdjęcia sobie wtedy jej nie zrobiłam:P. Dziękuję i cieszę się,że taki drobiazg się podoba, a już szykuję na Wielkanoc, będzie trzecia:PP

      Usuń
    4. No! Wiedziałam, że Madziulka ma niezły talent! I niech nie opowiada bzdur!
      Czekam Madzik na nowe, czekam!


      Mamuś:*

      Usuń
  2. W każdym z nas jest odrobina dziecka, a w Tobie może są dwie odrobiny? :)
    Nie zmieniaj się, bo ja Cię lubię taką jaka jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pochlapania się jedzeniem to już ogłośmy publicznie że robisz to nagminnie a Sis Kasiek kiedy tylko może leci do ciebie ze ścierką i ci podkłada jak śliniaczek dzidziusiowi :-) ale nie bój nic zawsze służę pomocą :-* co do hobby to jestem na tak, powinnaś jeszcze rozwinąć skrzydła z decu... :-) p.s. robimy jakiego zakupa w tym temacie na święta ?
    Kasiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że chętnie? Robimy! Zgłoś się niezwłocznie na fejsa:D

      Usuń
  4. Nic nie zmieniaj! Każdy jest wartością samą w sobie i takie drobiazgi tylko dodają uroku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zrobię. Nie zmienię się. :* Dzięki :)

      Usuń
  5. Nieeeeeeeee nie wolno Ci się zmieniać ani troszkę:D Jesteś cudowna taka jaka jesteś teraz i chyba nikt z tutaj obecnych nie chciał by tego....A co do tych Twoich "wypadków", to ja mam tak samo i z tym nawet nie ma sensu walczyc, bo tego się nie "wyplewi":D A bloga załóż i to jak najszybciej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założę, założę. Tylko najpierw trzeba mieć co pokazać...
      :x :D

      Usuń
  6. Zostań taka, jaka jesteś, jesteś sobą i to najważniejsze :)) Czasem trzeba być roztrzepaną, niepoważną i dziecinną na tym polega cały urok życia :) Wszyscy Cię kochamy :) Blog o hobby super sprawa, pisz! Zapraszam do siebie, może podsuniesz mi jakiś pomysł :) Pozdrawiam, miłego wieczorku i spokojnej nocki z kolorowymi snami :)

    OdpowiedzUsuń