piątek, 8 marca 2013

Przelotem

Jestem po prysznicu, w komputerze leci melodia, za oknem ziąb a w kubku kawa...
I tak sobie świętuje nasz dzień Kobiety.
Moje kochane czytelniczki!
Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, szczęścia, miłości i moc słodyczy:***

Dziękuje Wszystkim z osobna za cieplutkie słowa pod moimi notkami. Cieszę się, że jest Was coraz więcej i więcej i... więcej! :))
Kiedyś sobie wydrukuje wasze komentarze, jak już skończe z blogowaniem (Ale nie bójcie się, na razie odpukać-nie śpieszy mi się do tego) to sobie wydrukuje te komentarze i powieszę na ścianie.
Jesteście cudowni:**

9 komentarzy:

  1. Tobie również wszystkiego najlepszego:))Cieszę się,że trafiłam na Twój blog. Pozdrowionka:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że na Ciebie trafiłam :*

      Usuń
  2. Dzisiaj Dzień Kobiet więc cycki w górę i odrzuć z twarzy gradową chmurę,niech żyje cellulit i kurze łapki,bo i tak jesteśmy fajowe babki. :)Wszystkiego najlepszego w tym pięknym dniu
    judytka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie Noelko również życzę Wszystkiego naj naj naj w tym szczególnym dla nas kobiet dniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. i wytapetujemy Ci pokju tymi komentarzami DIY :-p
    kasiek

    OdpowiedzUsuń