wtorek, 26 marca 2013

Ale jaja!

No i nadszedł ten jajeczny tydzień...
Choć jest zupełnie inny niż sobie go wyobrażałam z racji pogody.
Ale ileż mogę narzekać? W końcu nie jestem pępkiem świata a każdemu przeszkadza już zima, więc nie ma sensu tego wałkować. Dlatego nie będę.
A z okazji jajecznego tygodnia, co by sobie wielkanocnego klimatu dodać wczorajszego dnia dziabnęłam jaja na patyku.
Siostra (:*) miała wolny weekend i poniedziałek, więc nie było małego i mogłam rozłożyć szpargały. Tylko, że młodsza miała wczoraj kontrolę pieprzyka u dermatologa, więc pojechały z mamą o siódmej, a ja zasiadłam na komputerze, dokończyłam rozdział opowiadania i... Jak mnie leń nie złapie?
Dopiero o siedemnastej sobie usiadłam przed TV i razem z warczącą Olą (Bo zagoniłam ją do wycinania elementów serwetki:D) robiłyśmy tą pisankę. Wyszła jak na pierwszą nie brzydko, a zdjęcia dostaniecie po świętach, kiedy to ruszy mój blog kreatywny :)
Dziś natomiast mały był już u nas.
Więc na tę okoliczność były bajki, wycinanie prostokątów na kartce malowanie, wyścigi.
Przy okazji oglądnęłam sobie nadawany wczoraj program o Piotrze Swendzie który w serialu "Klan wciela się  postać Macieja Lubicza. Przesympatyczny chłopak :))
I baardzo uczuciowy, co niezmiernie ujmuje mnie w osobach z zespołem downa...
A potem Igor zażyczył sobie przed drzemką paróweczki, więc sobie jadł, a że już było późno i oczka się przymykały, to troszkę dopingowałam...:
  •  -Za mamusię
  • -Za tatusia
  • -Za babcie
  • -Za dziadków
  • -Za ciocię
  • -Za wujków
  • -Za Zefirka
  • -Sonię
  • -Łatkę

A potem skończyły mi się już pomysły więc zaczęłam wykazywać już ostrzejszą inwencję twórczą:
  • -Za wiosnę
  • -Za króliczka wielkanocnego
  • -Za ten bajzel w pokoju
  • -Za koniec kryzysu gospodarczego
  • -Za upierdliwą służbę zdrowia
  • -Za panów ministrów.

Uf... Całe szczęście mały zjadł parówkę, bo zaczęłam się mimowolnie rozkręcać.
No? To kogo zdrowie mam jeszcze życzyć jutro? Kto się zgłasza? :D

W niedzielę zaś niespodziewanie...Wygrałam drugie miejsce w candy u Tosiów!
Jakaż ja byłam zaskoczona!:o kompletnie się nie spodziewałam i taka byłam pochłonięta oglądaniem pięknych chłopców że dopiero po jakimś czasie dotarło, że Tosio mnie wylosował.
A potem pokazałam nagranie Justynie... A potem Kasi. A Kasia zawołała Martę, a Marta szwagrów, a za nimi przyszli rodzice.
I wszyscyśmy się gapili jak mnie chłopcy kochani losowali.
Fajnie było! :))
 Buziole!
wpadnę z życzeniami! A jakże!

14 komentarzy:

  1. Haha! Twoje "za" powaliły mnie. Zwłaszcza te w drugiej serii... "za koniec kryzysu gospodarczego" Haha!
    Gratuluję nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czegoż to się nie robi, by dziecko zjadło parówkę! :D
      :*****

      Usuń
  2. No nieźle dopingowałaś Igorowi-uśmiałam się;D
    No i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mnie może zjeść:p. Już się nie umiem doczekać co to fajnego stworzyłaś:)) Kurcze przegapiłam ten program o Piotrusiu może jeszcze będzie kiedyś powtórka. Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go powtórzą. Ja sama musiałam go nagrywać, bo puścili go o jedenastej kiedy to już smacznie śpiumkam. Ale może na internecie zamieszczą?

      Usuń
  4. Gratuluje nagrody!
    U mnie jeszcze snieg gdzieniegdzie lezy I lapie sie, ze mrucze do siebie koledy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio śmiałam się do siostry że zamiast pisanek to ja lepiej sie wezme za choinki:D

      Usuń
  5. Widzisz jakie chody masz u Tosia ;-) Pewnie z Franiem wcześniej uzgodnili, że koniecznie Noelka musi być wylosowana . Kochane Mysinki dwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napewno! :D hahaha no są kochani :)) to prawda!

      Usuń
  6. - ej ludziska Nati wygrała nagrode pocieszenia...
    -pokaż!!!
    - ale fajnie... :) yeahhhh, yes, wow!! supa... w mordę w deche itd itp ect i wgl !!!!!! O EM DŹI !!!
    - a za co??? :/
    - nie wiem...
    - ehe... spox... :/

    hahahahha...


    a na nastepny raz to jedna łyżeczka za KAKĘ nr n+1... :)
    (n+1 to z okazji zbliżającej się rocznice Twojej oblanej matury z matmy... :P )

    Pozdro
    Ruda Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz!?
      Dostałam nagrodę, bo zasłużyłam, miałam farta i jestem grzeczna!
      No jak można nie wiedzieć takich rzeczy!?
      Masz szlaban na bloga do wakacji!
      :D:D:D::D

      Usuń
  7. To i za mnie poproszę:DDDDD Ale to "za upierdliwą służbę zdrowia" mnie rozśmieszyło do łez:DDDDD Aż się boje myśleć co by było, jakby było więcej paróweczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obgadalibysmy cały świat na czym stoi! :D zjemy za Twe zdrowie! No ba!

      Usuń