wtorek, 19 lutego 2013

Bleee...

Napisałam osiem linijek opowiadania. Nie dałam zapisz, bo omsknął mi się przycisk. 
Osiem linijek poszło się... kichać.

Chciałam się zarejestrować na stronie jednej- mają jakieś dziwne i zawiłe procedury rejestracyjne.
Nie mogę wejść na pocztę bo im padł serwer.

Wenę mam tylko jak już trzeba iść spać.
I nie mogę zarwać nocy, bo jak się nie wyśpię to nie jestem do życia.

I nie umiem ustawić mmsów w komórce.
I w ogóle wszystko mi robi na złość, jestem biedna, zła, smutna i mam to wszystko w nosie.
O!

16 komentarzy:

  1. Nati... podsunę Ci pomysł.... zapisz na kartce... taki stary, sprawdzowny sposób... :P

    Ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź to potem przepisz do kompa, to masz dwa razy więcej roboty :P

      Usuń
  2. Ja czasem piszę w komórce, jak mnie wena nocą dopadnie :) Trzymaj się, damy radę, niedługo wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czymam, czymam"
      bo co innego mam robić? :))

      Usuń
  3. Zatęsknić wtedy można za zwykłą kartką papieru, prawda? :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można, można... Aczkolwiek czasami po prostu na komputerze wygodniej. Pozdrawiam. Bardzo chętnie zajrzę :)

      Usuń
  4. Współczuję:/ Och, że te niewłaściwe klawisze zawsze nacisną się w najgorszym momencie:P. Ja miałam już nadzieję, że wiosna wróci, a tu psikus znowu pada śnieg:/Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Upierdliwe to takie... :D

      Usuń
  5. Natalko dalej masz problem z mms-ami ? Trzeba walić do mnie jak w dym ! Daj znać czy masz jeszcze problem , , pomogę przecież . Justynka ma mój numer i ciocia Jola i Pawel i Lidzia i pewnie cala reszta Twojej rodzinki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kochana, ja mam sieć t-mobile. Wiesz, ja wezmę i najpierw uderzę do Roberta, a jak to nie pomoże, to się zwrócę, do Ciebie :*

      Usuń
  6. Uuuuuuu, powiem Ci, że zaszalałaś! :)
    Ale nie martw się, nie przegięłaś! Jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Ty tak mówisz, to tak pewnie jest :*

      Usuń
  7. Nawet z T-Mobilem mogę sobie poradzić -tak myślę. Więc jak coś -wal jak w dym

    OdpowiedzUsuń