poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sto faktów o... mnie. ;)

Bardzo dziękuje wszystkim, za życzenia powrotu do zdrowia. Teraz już mi lepiej. Został tylko kaszel :/
Dzięki uprzejmości Joasi skorzystałam z jej pomysłu i pobawiłam się w:


100 faktów o mnie:

  1. Gdy byłam mała chciałam być piosenkarką, lekarką i kucharką.
  2. W ciągu trzech tygodni przeczytałam ostatnio osiem naprawdę grubych książek.
  3. Marzę o założeniu fundacji
  4. Mam skłonności przywódcze. Chce zorganizować jakiś koncert charytatywny, lub imprezę dla dzieci. J
  5. Nie znoszę jabłek, wody mineralnej, kminku i pietruszki.
  6. Piszę opowiadanie.
  7. Nie znoszę się malować (zwłaszcza tuszować rzęs) i nosić biżuterię. (Na co dzień nosze tylko kolczyki)
  8. Słynę z upodobań do oryginalnych imion.
  9. Gdy  po operacji jako noworodek leżałam w szpitalu pielęgniarki nazwały mnie „Kasią”. I tak by pewnie zostało, gdyby nie fakt, że takie imię nosiła już moja starsza siostra.
  10. Jak moja mama była w ciąży z moją młodszą siostrą, to powiedziałam, że musi być dziewczynka. Bo chłopcy są niegrzeczni i… ciągle grają w piłkę. :P
  11. Nie znoszę sprzątać. :/
  12. Boję się między innymi wody, anomalii pogodowych, ognia, duchów, węży i samolotów. :P
  13. Zanim ostatecznie wybrałam imię do bierzmowania było ich chyba dziesięć, a ja wybieranie zaczęłam w… podstawówce. Stanęło na Joannie, gdyż podobał mi się życiorys błogosławionej Giovanny Moli. I tak już zostało.
  14. Dzień bez kubka herbaty uważam za stracony.
  15. Jeśli nie słucham muzyki więcej niż trzy dni, to zaczynam się czuć nieswojo.
  16. Ostatnio  czytając dowiedziałam się że mam nieleczone i nie wykryte zaburzenia koncentracji ADHD lekkiego stopnia. :x
  17. Mam zakładki w przeglądarce internetowej ze wszystkimi najważniejszymi stronami i odwiedzam je według ułożenia. Codziennie tak samo od ośmiu lat. :P
  18. Bardzo trudno jest się mi zmotywować do działań. Niestety.
  19. Gdy byłam mała uwielbiałam opowiadać dowcipy. Na nieszczęście z biegiem lat ta zdolność stopniowo u mnie zanikła.
  20. Przez rok uczyłam się grać na keyboardzie i do dziś sobie nie wybaczyłam, że w końcu przestałam.
  21. Mój pierwszy wiersz powstał piątego maja 2008 roku. Gdzieś pomiędzy polskim a matmą a inspiracją była piękna pogoda na zewnątrz i bukiet bzów na biurku nauczycielki.
  22. Jako dziecko nie znosiłam układanek.
  23. Kochałam za to lalki i całymi dniami bawiłam się w zabawy w stylu „szpital”, „Dom”.
  24. Jestem choleryczką.
  25. Mam bardzo niską samoocenę.
  26. Jako dziecko od bajek wolałam telenowele.
  27. Nieśmiertelny „Dirty dancing” udało obejrzeć mi się dopiero w tym roku i co dziwniejsze… wcale mi się nie podobał…
  28. Posiadam tik , a mianowicie poruszam głową w dziwny, okrężny sposób. Nikt nie może we mnie tego zmienić, ani wytłumaczyć skąd to się wzięło. Po prostu tak mam i już. Nie wygląda to jednak estetycznie i bardzo tego nie lubię.
  29. Kiedyś ZA bardzo wierzyłam w reklamy.
  30. Kocham gazety. A najbardziej kocham gazety pokroju „Mamo to Ja” i denerwuje mnie że są tak drogie, jak i denerwuje mnie to, że jak zacznę je sobie przeglądać w sklepie, to każdy patrzy na mnie jak na kretynkę. (prócz rodziny, która jest przyzwyczajona do moich upodobań :P)
  31. Mam trzy starsze i jedną młodszą siostrę.
  32. Prócz dwóch największych przyjaciółek równolatek, najczęściej wybieram towarzystwo kilka lat młodszych, lub starszych osób od siebie.
  33. Mój hiszpański ma się coraz lepiej.
  34. Uwielbiam o sobie opowiadać, oraz odpowiadać na pytania. To egoistyczne, wiem. :P
  35. Paznokcie zapuściłam, gdy moja siostra była w ciąży z drugim synem. Gdy urodził się Igor obcięłam je, by nie zrobić mu krzywdy i … od ego czasu obsesyjnie je obgryzam :/
  36. Kiedyś śniło mi się, że brałam ślub i miałam różową suknie ślubną :o
  37. Zanim powstał ten blog miał on pięciu poprzedników.
  38. Tytuł mojego bloga pomogła mi wymyśleć Beatka. A raczej nakierowała mój tok myślenia. :D
  39. Najpiękniejsze miejsce w Polsce to dla mnie rynek Krakowski.
  40. Kocham niespodzianki.
  41. Jestem gadułą.
  42. Od pięciu lat pisze bezwzrokowo na klawiaturze.
  43. Namiętnie wyciszam swoją komórkę. Po co? Nie wiem.
  44. Jestem przykładem dziecka nie karanego klapsami. A raczej w ogóle karanego. Taka grzeczna byłam. :D
  45. Jestem humanistką.
  46. Wierzyłam w Mikołaja do 10 roku życia.
  47. A prawdy o nim dowiedziałam się z gazety
  48. Lubię jeździć na zakupy do supermarketów, ale nie wiedzieć czemu, zawsze w trakcie dostaje złego humoru i nic mi nie odpowiada:/
  49. Czasami sobie zapominam, że jestem niepełnosprawna. To możliwe :P
  50. Chce zobaczyć Meksyk
  51. Interesuje się rodem Windsorów.
  52. Marzy mi się własny serial i wielka kariera scenarzystki i reżyserki J
  53. Albo chociaż własna książka.
  54. Mam naprawdę fajną i gwarną rodzinę :D
  55. Bardzo często głośno myślę.
  56. Bardzo lubię kuchnię włoską, warzywa, kurczaka, pierogi, ciasta. Wszystko co kaloryczne :P
  57. Kocham chipsy. I tak. Wiem że są kaloryczne i niezdrowe. :P
  58. I pepsi też kocham, o!
  59. Kocham wiosnę, lato i złotą jesień.
  60. Kocham wszystkie kolory. Naprawdę! Ostatnio jednak najbardziej podoba mi się kolor morski.
  61. Bardzo lubię pudełka na drobiazgi i uważam, że ich nigdy nie za dużo.
  62. Od października prócz scrapbookingu interesuje mnie decoupage.
  63. Jak zostaje sama w domu to śpiewam do długopisa.
  64. Moje córki dostaną na imię Idalia, Julianna i Gloria.
  65. A synowie Jan, Filip i Marcel
  66. Chciałabym wrócić się do czasów gimnazjum.
  67. Obecnie namiętnie słucham piosenki „1000 metrów nad ziemią” i uważam, że jest naprawdę dobra.
  68. Moją pierwszą idolką była Natalia Oreiro.
  69. Jestem niegospodarna.
  70. Nie lubię zup. Chyba, że zupy-kremy.
  71. Kocham szpinak.
  72. Kiedyś obcięłam włosy. Więcej już tego nie zrobię.
  73. Jestem zdecydowanie ZA adopcją.
  74. Nie lubię swojego charakteru pisma, ale bardzo lubię pisać. :x
  75. Mój rekord to była osiem razy przebita opona w wózku w ciągu dwóch miesięcy.
  76. Uwielbiam być komuś potrzebna.
  77. Podobno bardzo dobrze słucham
  78. Mam dużo znajomych poznanych w Internecie.
  79. Bardzo lubię gry online.
  80. Kiedyś bardzo chciałam nauczyć się robić zdjęcia.
  81. Muzyka może wywołać u mnie silne wzruszenie
  82. Jestem romantyczką.
  83. Do dziś lubię wracać do ulubionych książek z dzieciństwa.
  84. Kocham mieć gości
  85. Marzę o własnym domu. I chce go urządzić całkowicie po swojemu.
  86. Kiedyś chciałam mieć tchórzofretkę
  87. Próbowałam robić na drutach. I tak się wkurzałam, że rzuciłam to w cholerę!
  88. Kocham się babrać w plastycznych rzeczach
  89. Przestaje się mieścić we własnym pokoju.
  90. Jeszcze dziesięć faktów. Ufff. Dam radę.
  91. Czasami jak jestem zbyt zakręcona to nie dociera do mnie co kto do mnie mówi.
  92. Bloga założyłam, bo… Musze pisać. Inaczej się duszę.
  93. Dziewięćdziesiąt trzy to mój rocznik!
  94. Gdy miałam pięć lat przytuliłam moją ząbkującą siostrę, która w odwecie miłości… ugryzła mnie w ramię.
  95. Igor wszystkie swoje ciocie nazywa „Kaka” tylko do mnie mówi „Tatajka” :D
  96. Gdy byłam mała bawiłam się mrówkami. Robiłam im domki, uczyłam pływać (tsa…), dawałam imiona. Preferowałam wyłącznie mrówki czerwone, bo czarne to były cieniasy i szybko uciekały. Co ciekawe tylko raz zostałam przez mrówkę ugryziona. I do dziś się ich nie boję.
  97. Miałam ostatnio kryzys i chciałam usuwać blog. Kryzys trwał osiem minut.
  98. Chciałam by moja młodsza siostra miała na imię Urszula. Ale właściwie Ola i Ula było bliskie. :P
  99. Uwielbiam lokowane włosy u kobiety.
  100. Nie wierzę że napisałam sto faktów. 

18 komentarzy:

  1. wszystko sie zgadza ale ja tych faktów o tobie bym dopisała jeszcze z 200... ale najbardziej mi sie chciało śmiać, z mrówek... dziabnęła Cię jedna, a wrzeszczałaś jakbyś wpadła dup*kiem w mrowisko... Aaaa.... i ona Cię nie ugryzła tylko przytuliła mocno, a że miała małe łapki to się troszeczkę w Ciebie wbiły... :P

    MARTITTA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?? Ej to weź napisz te 200 to je tu dokleje:D ja tylu nie pamiętam
      Przytuliła! Dobre sobie :P

      Usuń
  2. :)) no popatrz, ile ciekawostek ;) też uwielbiam szpinak ;) i kręcone włosy i też marzę o domu i... też jestem choleryczką ;)) prawda że sporo? A! w razie kryzysu najpierw pisz do mła, potem cokolwiek usuwaj, bo Cię uduszę - też na u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak! Mniaaaam! :D
      Ty masz to szczęście że masz dziecie o kręconych włoskach:D
      Napisze na pewno! <3

      Usuń
  3. haha, ale fajny wpis.
    Ile to się można o człowieku w kilka minut dowiedzieć :)
    Super!
    Kilka różnic i sporo podobieństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może teraz Ty się Myska skusisz?:D

      Usuń
  4. ale fajnie, że się skusiłaś :D
    zapamiętam sobie, że lubisz pisać o sobie, przy okazji kolejnych zabaw będę na pewno miała to na uwadze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Kochana ależ się napisała;D
    Dobrze,że kryzys o usunięciu bloga trwał tak krótko;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze:D i niech już nie wraca

      Usuń
  6. moja setka na www.opetana-samotnoscia.blog4u.pl Zapraszam :)Karolina wierszokletka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to Twoje fakty! Trudno uwierzyć, że jesteś taka młodziutka..

    Jeśli chodzi o jedzenie, to nie lubię dokładnie tych samych czterech rzeczy o których napisałaś:-) I ubóstwiam Pepsi, ale niestety mój żołądek coraz gorzej to znosi.

    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za informację jak dodawać komentarze :)
    Nie mam bloga, ani konta google i jeszcze nigdy nie udało mi się nic komentować.
    Gratuluję ślicznej córeczki i talentu pisarskiego.
    Beata O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie posiadam córeczki :)
      Na razie!

      Usuń