sobota, 12 stycznia 2013

Nowe życie...

Wczoraj po godzinie czternastej na świat przyszła Gaja-piąta bohaterka Tosinkowa. :)
Upragniona córeczka, siostrzyczka, wnuczka. Przyznam wam że wczoraj nic nie robiłam tylko odświeżałam bloga, lub koczowałam przy komórce. W końcu okazało się że jest :) maleńka waży 2900 i ma 49 centymetrów. Jest drobniutka, ale zdrowa i to jest najważniejsze.

Witaj na świecie malutka:* W końcu jesteś.
Martuś, Karolu gratulacje z całego serca! :*





PS A ja dla odmiany dawno nie chorowałam i przechodzę jakiegoś wrednego wirusa. Mało śpię, ciągle kaszle, smarkam, a dwa dni temu to nawet leżałam. Taka byłam słaba, że nie mogłam się nawet ruszyć.



PS2 Z całego serca proszę wszystkich piszących do mnie na gg o podpisywanie się w wiadomości. :) Dziękować. 

6 komentarzy:

  1. taaak, to cudowna wiadomość!
    teraz tylko wyglądam nowego wpisu i mnóstwa zdjęć! :)

    Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę i wygrzewaj się ;D
    Też czytałam że już Malutka jest na świecie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się cieszę, że Gajunia już z nami. Najważniejsze, że zdrowa masz rację:) Teraz czekam aż pojawi się jakieś zdjątko na Tosinkowie:) Tobie zdrówka, niech choroba zmyka daleko:)Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wspólnej zabawy: http://szczesciejednomaimi.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla malutkiej i rodzinki, a dla Ciebie zdrówka! :)

    Pozdrowienia od Ladorusiów :)

    OdpowiedzUsuń