środa, 5 grudnia 2012

Kochany święty Mikołaju!!

W tym roku dostałam najbardziej zaskakujący prezent pod słońcem.
Żałuj że nie widziałeś mojej facjaty na widok tego przemiłego pana z przesyłką.
Bo przesyłka? Jaka? Że co? Że jak?
Podpisałam się grzecznie, bo w końcu napisałeś mi przepięknym charakterem pisma, że byłam grzeczna.
Otworzyłam więc ten prezent. Kopara opadła mi do kostek.
Myślę, myślę... Aż mi z uszu paruje... I nie wiem co powiedzieć. Z szoku chyba nie zasnę.



I czym ja sobie zasłużyłam na tak cudownych przyjaciół, ja się pytam?! o.O


Kochany święty Mikołaju. Jesteś cudowny bez dwóch zdań:*** uwielbiam i bądź pewny. Ja się odwdzięczę!!


EDIT:
Dla zainteresowanych uprzejmie informuję, iż prezentem od tajemniczego Mikołaja były śliczne dwie książki. W dodatku jedna z nich jest o moim ukochamym Meksyku:))

8 komentarzy:

  1. Oooo Mikołaj? Już? Co dostałaś? Coooo? Cooo? Pochwal się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem Ciekawa co dostałaś...xD Szybko ten Mikołaj zawitał do Ciebie. No chyba naprawdę grzeczna byłaś, że tak szybko :P
    P.S. Wbrew pozorom nie jestem u Ciebie pierwszy raz, do tej pory byłam anonimem. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy człowiek otrzymuje coś od drugiego, tak całkiem niespodziewanie , to jakby niebo się otwierało;))
    Cieszę się razem z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szacuneczek dla Twojej "mikołajki" bo to w końcu Twoja Blogowa Przyjaciółka - takich przyjaciół pozazdrościć
    judytka

    p.s.według mnie to kopara do kostek to mało - to były trzy kopary do samych kostek
    judyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za często dostajesz te paczki, Noel? :D
    Haha, ale tak to właśnie jest z niegrzecznymi dziewczynkami! Dostają prezenty przed czasem :D
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No w końcu Cię znalazłam;D Zawsze zostawiasz u nas komentarz teraz i ja będę mogła;)
    To Mikołaj(ka) się postarała z prezentami.Trafiła w Twój gust;D Super!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie dziewczyny:) Miło mi że wpadłyście i mam nadzieję, że zostaniecie troszkę dłużej :)

      Usuń
  7. super :) uwielbiam książki :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń