czwartek, 27 grudnia 2012

:-)


Wiecie? 
Są emocje i uczucia których się nie wypowie. I żaden mail, żaden sms i żadne słowo nie wypowie radości jaką 
czuje gdy kolejny raz listonosz przynosi paczkę, list...  I tu nie chodzi o same prezenty a o pamięć . Tę rzeczy są od ludzi którzy zaakceptowali mnie taką jaką jestem. A tak akceptuje mnie tylko rodzina i najblizsi przyjaciele. 
I wy jesteście dla mnie bardzo bardzo bliscy. 
Czuje wasza bliskość patrząc na tę piękne prezenty, czekając aż napiszecie na gg lub patrząc na wasze zdjęcia.
 I chyba nigdy nie zrozumiem czym sobie na was zasluzylam. 

Marcie,Anecie i Beatce.
Stokroć dziękuje

4 komentarze:

  1. bo Ty noe zamiast sprawnych nóg dostałaś dar do nawiązywania przyjaźni z wspaniałymi ludzmi :*
    dziś za listonosza robiłam ja a Noe nie odpaliła mi prowizji za te cudne prezenty :(
    taki żarcik ale żeby nie być gorszym kupiłam Ci kakao - wymarżone w Święta - i jak dobre???
    judytka
    p.s. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojojojoj! Dostaniesz czekoladkę! :D
      Kakao pysiu, a jak!
      :*

      Usuń
  2. No no cudowne przyjaciółki :)!!!
    Zdrówka dla Nich :) !!!

    OdpowiedzUsuń