niedziela, 23 grudnia 2012

A z lepszych wieści to...

To święta idą!!
Nie chce się uwierzyć że wigilia to już jutro!!
Przygotowania tak na prawdę w moim domu zaczęły się dopiero przedwczoraj. Wcześniej były pogrzeb i stypa o których nie będe tu wspominać.
Tak więc od rana było pieczenie, sprzątanie i lukrowanie pierników.Ochoczo wzięłyśmy się z Olą do roboty.
Efekty są baaardzo fajne!! :)
Co prawda robione komórką a więc szału "ni ma"
Literki są moim dziełem, a choinka z dziwnym napisem jest Oli :D A smakują... ach!
Ozdobiłyśmy także mój pokój, a mama z Olą ubrały choinkę.
Swoją drogą muszę wam powiedzieć, że o ile kocham święta, cały ten bajzel wokół niego, to jakoś nigdy nie pałam chęcią do ubierania drzewek świątecznych. Dawniej mi sie chciało a teraz... Dzięki Bogu z mojej 50 centymetrowej choinki do pokoju nie ściągałam ozdób z tamtego roku, a więc miałam Ja sobie gotowca:D
Cóż starzeje się!!
No i doczekałam się już laptopa :) w środę mi go przywieźli. Jako że od początku miał zainstalowany windows 8 to muszę się go nauczyć. Wszystko w nim jest inne, dlatego trudno jest się przyzwyczaić. Ale damy radę!
_______________________________________________________________________

KOCHANI! Z OKAZJI ŚWIĄT ŻYCZĘ WAM BYŚCIE NIGDY NIE ZAPOMNIELI TEGO CO NAJWAŻNIEJSZE W ŻYCIU-MIŁOŚCI I PRZYJAŹNI!
POMYŚLCIE SOBIE O MNIE PRZY TYM WIGILIJNYM STOLE. :)) NAJEDZCIE SIĘ DO WOLI, NIE LICZCIE KALORII, ŚMIEJCIE,KOCHAJCIE,RADUJCIE I NIECH NIC NIE ZAMĄCI WAM SPOKOJU TYCH DNI.

MAGICZNYCH ŚWIĄT KOCHANI! :***




7 komentarzy:

  1. i Tobie cukiereczku Wesołych Świąt jutro dziubka Ci dam łamiąc się opłatkiem przy stole wigilijnym :*
    judytka

    p.s. ciacho wypasione mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :)blogowa Księżniczko :)
    a pierniczki to macie cudne szkoda,ze nie da sie spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla CIebie rowniez wesolych swiat i dla caaaaaaalej TWOJEJ Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownych swiat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Swiąt - spokojnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Noelko, magicznych świąt! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękniaste pierniczki zrobiłyście! :)
    Moja siostra też coś piekła xDD

    Szczęśliwego Nowego Roku, Noel :*

    OdpowiedzUsuń