poniedziałek, 26 listopada 2012

"Myje zęby wystające z gęby, bo pozostałe są zardzewiałe..."

Jakiś czas temu przeczytałam, że dobrym sposobem na rozwój mowy do dziecka oprócz paplania do niego jest śpiewanie. Och, śpiewam to ja często. A może nawet ZA często? Aczkolwiek małe dziecko nie zreflektuje o co chodzi w piosence IRY lub co gorsza hiszpańskojęzycznego RBD.
Dlatego dziś rano przy porannej toalecie wzięłam szczoteczkę do rąk (mikrofon) i dałam małemu popis wokalnych możliwości w stylu fasolek, czy tam innej Arki Noego:


Szczotka, pasta, kubek, ciepła woda, tak się zaczyna wielka przygoda. Myje zęby, bo wiem dobrze o tym, kto ich nie myje ten ma kłopoty, żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć.

Szczotko, szczotko, hej szczoteczko, ooo zatańcz ze mną, tak w kółeczko, ooo w prawo, w lewo, w lewo, w prawo, ooo po jedzeniu, kręć się żwawo, ooo w prawo, w lewo, w lewo, w prawo, ooo po jedzeniu kręć się za żwawo, ooo.

                                      Bo to bardzo ważna rzecz, żeby zdrowe zęby mieć.


Igor przez chwilę mi się przyglada, po czym dołącza do repertuaru:


"Loliloliloli o, o, o!"



No cóż... z takim artystą to ja nie wygram:D

14 komentarzy:

  1. Oo! Tak! Poranne popisy wokalne nie są złe! :) Ja kocham karaoke! Mogłabym nie oddawać nikomu innemu mikrofonu xD
    No, ale znowuż nie jestem samolubem :D
    :*
    P.S. Zmiany, zmiany widzę :) Pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się? To dobrze! O to chodziło moja kochana Martysiu :*
      Za karaoke nie przepadam, bo jak słyszę swój głos i nie ma tam głosu wykonawcy to się peszę :x xD

      Usuń
    2. Nie chcę robić "reklamy", ale ja korzystam z takiego świetnego programu UltraStar - i tam jest głos wykonawcy :) Tylko chodzi o to, żeby trafiać w dźwięki... :D Rewelacja, mówię(a raczej piszę :D) Ci xDD
      Do pobrania za free na przykład na chomiku :)

      Usuń
    3. Obbadam namacalnie, jak już się dorobię mikrofonu :D

      Usuń
    4. A właśnie! Ja czekam na Twoje próbki wokalne! :) Moje już czekają na Ciebie xDDD

      Usuń
  2. :) :)) śpiewaj śpiewaj my w kąpieli śpiewamy z Julą była sobie żabka mała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą piosenkę Igorkowi śpiewa babcia, przy zasypianiu:D

      Usuń
  3. Kocham tą piosenkę! Kojarzy mi się z dzieciństwem! Ale ktoś kiedyś przysłał mi okrutny filmik i aaałć, zęby same bolą :D
    Ty jesteś świetną artystką! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaaa. ..sto lat już nie słyszałam tej piosenki :-) A teraz prawie widzę Wasz duet rozspiewany ze szczotką , pastą , kubkiem na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie Anetko. To pasta była na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myjcie ząbki kochanie bo Was zaczną "swędzieć" jak naszego Adrianka lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam sie podpisać uppsss Sis Kasiek

    OdpowiedzUsuń