niedziela, 30 października 2011

Witam sie./Wielka mała stopa idzie sobie w świat

Chodzi.

Tak po prostu chodzi!

Mój mały siostrzeniec.

Moja perełka która jeszcze niedawno nie potrafiła sama siedzieć.

Która dopiero od paru tygodni raczkowała.

Igor jako prawie jedenastomiesięczny chłopiec rozwija się w zastraszającym tępie.

Nie jest to jeszcze chód stabilny, nóżki się chwieją a po mniej więcej dziesięciu krokach młody "klap" na pupę i koniec podróży.

Ale przecież jeszcze wczoraj tych kroków było zaledwie...trzy.

Cieszę się jak wariatka.

CHODZI!




Witam w moim całkiem nowym i mam taką nadzieję, że już stalym blogu. W linkach oczywiście umieszczony zostanie mój poprzedni blog i tam nowi czytelnicy będą mogli się o mnie cokolwiek dowiedzieć.

A więc rozgośćcie się tutaj, czujcie się jak u siebie...w blogu. 

I komentujcie! 

Lubię czuć waszą obecność.

Nawet w komentarzach.

Adios :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz