czwartek, 18 października 2012

Przepis na szczęście

Najpierw postawię dom.
Takiii byyyyyczyy!
Taki w którym zmieści się calutka moja rodzina.
Ja, moje siostry z rodzinami, rodzice.
I każdy będzie miał osobne wejście, by uniknąć ingerencji w życie innych.
Moja część będzie miała m.in. byczą i  niską(!) kuchnie, wielki salon, scraproom i biblioteczkę z tryliardem książek.
Potem wezmę Igora i Adiego do zabawkowego sklepu i powiem "Bierzcie co chcecie"
A potem pojadę do Meksyku... i wyślę Olę do Londynu na koncert.
(kto zna ten wie)
Potem kupię sobie samochód. Taki z podnośnikiem, z bajerami.
Najlepiej w pakiecie z szoferem.
Urządze ogród, zrobię maturę, nauczę się hiszpańskiego.
Potem pójdę na studia...
Jakiś harward... czy coś.
A potem zostanę politykiem,
ministrem,
premierem,
prezydentem...
I w końcu naprawię tej poryty kraj.
I tak- założę fundację...
I wyjdę za mąż.
I będę mieć czworo dzieci...


No... A teraz tylko zostało wygrać 50 milionów w totka.
Łatwizna, nie? ;)

16 komentarzy:

  1. No ba. Łatwizna. Ale kto jak nie ty! :D Dokonasz tego! :D
    Wtedy mi pomożesz książkę wydać. I wydasz swoje dziecko - DŻ :D I będzie fajnie. I dobrze. I będziesz spełniona. Mąż, dzieci, życie... TAAAAAAAAK, piszę się na to! :D Chce to zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DŻ!! Czemu ja zapomniałam o tym że po drodze zrobię serial!?
      Będziemy sławne, zobaczysz :D

      Usuń
    2. Haaa! No ba! Serial upchnij w swój zapełniony grafik. I będzie hit :D

      Usuń
  2. no! i git!
    ta czwórka dzieci, baaardzo mi się podoba;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też!
      A co? Piszesz się jako chrzestna?:D

      Usuń
  3. pierwsza jako chrzestna idę ja ba ale będzie fajowo :*
    wtedy powiesz tak jak ja "kiedyś to ja miałam czas na fryzurki paznokietki kawunię z siostrami a teraz nie mam kiedy się porzadnie wyspać o innych rzeczach nie wspomnę "
    judytka

    OdpowiedzUsuń
  4. o to ja u Ciebie kredyt wezmę potem ;) zAUFANIA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpalę ci miliona bez wzrotnego po znajomości:D

      Usuń
  5. Nie bardzo wiem jak można zagłosować na Twojego bloga. Nie dodałaś banerka do klikania czy ja go nie widzę? Wczoraj przejrzałam większość blogów, tych z ostatnich miejsc i żaden go nie ma, dlatego tak mało głosów.

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie nie dodałam banera. Zaraz to zrobię. :)

      Usuń
  6. to ja w tym domu poproszę wejście od strony południowej... bo ja kocham nasłonecznione pomieszczenia... :D
    to kiedy robimy projekt??? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to pisałam ja... Martitta

    OdpowiedzUsuń
  8. to pestka! A męża też chcesz kupić?...

    OdpowiedzUsuń