sobota, 27 października 2012

O jacież pierdzielę...


Wzruszyłam się.
No NA-PRA-WDĘ!
Odkopałam dziś mój ostatni blog.
Są tam takie fajne wspomnienia jak np. pierwsze kroki Igora.
W necie istnieją trzy moje ostatnie blogi. 
Ten najstarszy czwarty zginął śmiercią tragiczną poprzez kliknięcie nieodpowiedniej ikonki przez Adriana.
No ale tamte dwa są a ja marzę, by mój blog był fajny i ciekawy.
I bardzo chce go "połączyć" w jedność tzn. pododawać stare i nowe notki na jednym blogu.
Problem jest w tym, że tego nie umiem.
Prześledziłam Manifo od A do Z i nie ma tu takiej opcji.
I jestem w kropce.
Nie wiem co zrobić.
W grę zaczyna wchodzić ostatnio przeniesienie się na blogspot.
(też dlatego, że chciałabym założyć hasło na bloga, by nie trafiał w niepowołane ręce. Oczywiście tym, których znam i im ufam udostępnie blog. Jednakże prywatność trzeba chronić.)
Tylko nie wiem czy na blogspot jest możliwość takiego sklejenia notek?
Chaotycznie dziś piszę.
Nawet nie wiem czy ktoś zajarzy o co mi chodzi.
Heeelp!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz